Jak działamy?

1. Wybór dekoracji

• Wybierz produkty, które wpadły Ci w oko i podaj preferowaną ilość
• Zaznacz lub odznacz opcję czyszczenia
• Przejdź do koszyka: uzupełnij dane kontaktowe, podaj datę uroczystości oraz wybierz sposób transportu
• Na tym etapie możesz założyć u nas konto – wygoda gwarantowana
• W polu „Uwagi do zamówienia” wpisz swoje ewentualne sugestie i gotowe!

2. Dogrywamy szczegóły

• W ciągu 3 dni od złożenia zamówienia otrzymasz na podany adres e-mail umowę zawierającą wszystkie niezbędne informacje
• Jeśli coś z asortymentu będzie niedostępne lub pojawią się pytania – odezwiemy się
• Umowa będzie zawierała pełne zestawienie kosztów: kwotę zamówienia, koszt transportu oraz wysokość kaucji
• W ciągu 3 dni od otrzymania umowy wpłać zadatek na dane wskazane w dokumencie. W tytule przelewu wpisz numer zamówienia oraz imię i nazwisko
• Wpłata zadatku gwarantuje rezerwację terminu i dekoracji
• Pozostałą kwotę ureguluj najpóźniej 7 dni przed planowaną datą uroczystości

3. Odbiór dekoracji

Odbierz dekoracje w wybranym terminie lub czekaj na dostawę zamówienia.

Odbiór osobisty:

• Zamówione dekoracje możesz odebrać od nas 2 dni przed planowaną datą uroczystości

Wysyłka:

• Zamówienia z wysyłką nadajemy kurierem najpóźniej 2 dni przed uroczystością
• Następnego dnia od nadania przesyłki są u Ciebie
• Niestety nie wszystkie dekoracje kwalifikują się do wysyłki. Przy tego typu produktach znajdą Państwo adnotacja „bez możliwości wysyłki”

Dostawa naszym transportem:

• Przy większych zleceniach oferujemy dostawę naszym transportem, której koszt wyceniamy indywidualnie
• Dekoracje dostarczamy na miejsce w dniu uroczystości lub dzień wcześniej, jeśli istnieje taka możliwość

4. Czas na świętowanie

Teraz czas na prawdziwą zabawę! Wykorzystaj nasze dekoracje, stwórz wymarzone aranżacje i ciesz się każdym momentem swojej uroczystości. Poczuj magię i spraw, by ten dzień był niezapomniany

5. Dekoracje trafiają, wspomnienia wracają

Czas na zwrot wypożyczonych produktów:

• Jeśli odbierałeś dekoracje osobiście to zwrotu należy dokonać w najbliższym dniu roboczym po uroczystości
• W przypadku wysyłki kurierskiej, zwrot następuje w pierwszy dzień roboczy po uroczystości. Możesz sam zamówić kuriera lub – jeżeli wybrałeś opcję wysyłki w dwie strony – my zajmiemy się zamówieniem kuriera, który przyjedzie z własnym listem przewozowym
• Jeżeli wybrałeś dostawę naszym transportem, odbiór dekoracji następuje dzień po uroczystości
• Jeśli wszystko się zgadza z zawartą umową, w ciągu 7-10 dni roboczych od otrzymania zwrotu dekoracji zwracamy kaucję na Twoje konto.
• Jeśli dekoracje, które miały wrócić czyste, będą zabrudzone, potrącamy z kaucji koszty czyszczenia. Reszta kwoty zostanie zwrócona na konto
• W przypadku uszkodzenia lub zgubienia dekoracji, potrącamy koszty naprawy lub odkupienia z kaucji, a pozostałą kwotę zwracamy na Twoje konto

Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej oferty, rezerwacji oraz warunków wynajmu. Jeśli nie znalazłeś potrzebnych informacji, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

1. Kiedy najlepiej zarezerwować dekoracje, aby mieć pewność ich dostępności?

Najlepiej jak najszybciej! Nasze dekoracje często są rezerwowane z dużym wyprzedzeniem, więc szybka decyzja zwiększa szansę, że wybrane elementy będą dostępne na Twój termin. Wczesna rezerwacja to także mniej stresu i więcej czasu na dopracowanie szczegółów. Jeśli masz już wybraną datę i wiesz, czego potrzebujesz – nie czekaj!

2. Co jeśli zmieni się liczba gości?

Doskonale to rozumiemy – takie rzeczy zdarzają się niemal na każdej uroczystości! Bez problemu możesz zaktualizować zamówienie – masz na to czas do 14 dni przed wydarzeniem. Możesz zwiększyć lub zmniejszyć liczbę wypożyczonych dekoracji o +/- 15%, oczywiście w zależności od dostępności naszego asortymentu. Jeśli więc pojawią się dodatkowi goście lub lista nieco się skurczy, po prostu daj nam znać – na pewno znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

3. W jakim stanie są dekoracje? Czy noszą ślady użytkowania?

Wszystkie dekoracje w naszej wypożyczalni są na bieżąco sprawdzane, czyszczone, a w razie potrzeby naprawiane lub wymieniane na nowe. Dbamy o to, aby każdy przedmiot był kompletny, funkcjonalny i spełniał wysokie standardy estetyczne – nie ma mowy o przetartych serwetach czy uszkodzonych elementach. Dekoracje mają nadawać uroczystości wyjątkowy i piękny charakter, dlatego już na etapie zakupu stawiamy na jakość. Oczywiście, ponieważ nasze produkty są w ciągłym użytku, mogą nosić normalne, delikatne ślady użytkowania, jednak zawsze dokładamy wszelkich starań, aby prezentowały się nienagannie i zdobiły każdą aranżację.

4. Czy jest możliwe nawiązanie stałej współpracy?

Oczywiście! Mamy wielu stałych klientów, którzy cenią sobie wygodę i niezawodność współpracy z nami – do tego grona zapraszamy również Ciebie. Możesz liczyć na:

• atrakcyjne ceny,

• ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb,

• indywidualne podejście i kompleksową obsługę,

• współpracę opartą na wzajemnym zaufaniu.

Skontaktuj się z nami, a chętnie porozmawiamy o szczegółach!

5. Co jeśli zwrócę uszkodzone lub niekompletne dekoracje?

Rozumiemy, że podczas organizacji wydarzenia różne sytuacje mogą się zdarzyć, jednak odpowiedzialność za wypożyczone dekoracje leży po stronie Klienta. Jeśli zwrócone przedmioty będą uszkodzone, niekompletne lub zgubione, koszty naprawy lub odkupienia potrącimy z kaucji według średniej rynkowej ceny danego produktu. Aby uniknąć dodatkowych wydatków i nie nadwyrężać budżetu, prosimy o szczególną ostrożność – warto uprzedzić dekoratora, wedding plannerkę lub menadżera sali, aby dopilnowali bezpiecznego użytkowania i zwrotu dekoracji.

Pamiętaj, że odpowiadasz za wypożyczony asortyment do momentu jego zwrotu. Wysyłając dekoracje kurierem, koniecznie zapakuj je w te same opakowania i zabezpieczenia, w których zostały dostarczone – dzięki temu dotrą do nas w nienaruszonym stanie. Jeśli kaucja nie pokryje kosztów strat, poprosimy o uregulowanie brakującej kwoty. Staramy się zawsze znaleźć rozwiązanie w drodze porozumienia, jednak w przypadku braku zwrotu dekoracji lub nieuiszczenia należności, zmuszeni będziemy podjąć dalsze kroki prawne.
Prosimy – dbaj o wypożyczone dekoracje, by mogły zdobić nie tylko Twoje wydarzenie, ale także kolejne!

6. Czy dekoracje muszę oddać czyste?

To Ty decydujesz, w jakim stanie zwrócisz dekoracje. Podczas składania zamówienia zaznaczasz, czy oddasz je czyste, czy wybierasz dodatkowo płatną opcję czyszczenia przez nas. Twój wybór zostaje zapisany w umowie, co zapewnia jasne i przejrzyste zasady.

Jeśli zadeklarowałeś zwrot czystych dekoracji, ale nie zdążyłeś ich wyczyścić – nie martw się. Możesz oddać je brudne, a koszt czyszczenia potrącimy z kaucji zgodnie z cennikiem. Natomiast jeśli od początku wybierzesz opcję zwrotu brudnych dekoracji, opłata za czyszczenie od razu zostanie doliczona do ceny wynajmu.

Wyjątek stanowią obrusy, których nie należy prać we własnym zakresie. Ze względu na ich wysoką jakość i wymagający materiał, wszystkie przekazujemy do profesjonalnej pralni, która skutecznie usuwa większość standardowych zabrudzeń i dba o ich nienaganny wygląd.

Ważne: Przed zwrotem obrusy muszą być wytrzepane z resztek jedzenia i całkowicie suche, aby nie zapleśniały podczas transportu. Zalecamy również używanie świec elektrycznych, a w przypadku tradycyjnych – ich odpowiednie zabezpieczenie. Plam z wosku nie należy usuwać samodzielnie, ponieważ niewłaściwe czyszczenie może sprawić, że staną się niemożliwe do usunięcia. Usuwamy je w profesjonalnej pralni, a koszt tej usługi jest dodatkowo płatny. Jeśli jednak wosk wniknie w materiał na tyle, że nie da się go wyczyścić, obrus zostaje uznany za całkowicie zniszczony, a z kaucji potrącana jest kwota odpowiadająca wartości nowego obrusu.

Dbając o te kilka zasad, unikniesz dodatkowych kosztów, a dekoracje pozostaną w doskonałym stanie dla kolejnych klientów!

7. Co jeśli kurier nie dojedzie albo uszkodzi dekoracje podczas transportu?

Aby zapewnić bezpieczną i terminową dostawę, paczki z dekoracjami na uroczystości weekendowe wysyłamy już we wtorek co daje zapas czasowy na ewentualne opóźnienia.

Jeśli jednak z przyczyn logistycznych paczka może wyjechać dopiero w czwartek, nadajemy ją z dostawą na piątek (dotyczy to sobotnich wydarzeń. W przypadku uroczystości w piątek paczka musi dotrzeć najpóźniej w czwartek do godziny 12:00).

Rzadko zdarza się, aby kurier nie dostarczył przesyłki na czas, jednak bywa, że zostawia ją w punkcie odbioru, jeśli nikogo nie zastał pod wskazanym adresem. Dlatego ważne jest, aby podać adres, pod którym ktoś faktycznie będzie dostępny w godzinach doręczenia. Po nadaniu paczki otrzymujesz numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz śledzić drogę przesyłki i sprawdzić, czy jest już w Twoim mieście oraz kiedy planowana jest dostawa. Kurier również ma Twój numer telefonu podany przy rezerwacji.

Jeśli paczka zostanie uszkodzona w transporcie, odpowiedzialność spoczywa na przewoźniku. W takiej sytuacji należy niezwłocznie spisać protokół reklamacyjny z kurierem, uwzględniając widoczne uszkodzenia opakowania i zawartości. Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone, więc odpowiednia dokumentacja pozwala na dochodzenie roszczeń.

W miarę możliwości możemy wysłać towar na wymianę, aby nie pozostawić Cię bez dekoracji. Jeśli zauważysz jakikolwiek problem z dostawą, skontaktuj się z nami jak najszybciej, a postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie!

8. Co jeśli kurier nie dojedzie lub uszkodzi dekoracje w transporcie powrotnym?

Termin zwrotu dekoracji zawsze jest zaznaczony w umowie (standardowo jest to pierwszy dzień roboczy po uroczystościo), a sposób nadania zależy od wybranej opcji. Jeśli wybrałeś przesyłkę kurierską w obie strony, to my organizujemy odbiór paczki. Natomiast jeśli zdecydowałeś się na kuriera tylko w jedną stronę, to samodzielnie nadajesz paczkę zwrotną.
Ważne, aby dekoracje zostały wysłane zgodnie z datą określoną w umowie na adres:

ul. Szkolna 4, Droszew,

63-460 Nowe Skalmierzyce.

Jeśli paczka zostanie dostarczona z opóźnieniem z winy firmy kurierskiej – nie masz się czym martwić, to nie Twoja odpowiedzialność. Najważniejsze jest, aby nadać paczkę w terminie zgodnym z umową, ponieważ opóźnienia wynikające z późniejszej wysyłki mogą skutkować potrąceniem kaucji.

Aby dekoracje bezpiecznie dotarły z powrotem, prosimy o staranne zapakowanie ich w te same opakowania, w których zostały dostarczone. Dzięki temu będą dobrze zabezpieczone i zminimalizujesz ryzyko ich uszkodzenia. Jeśli paczka dotrze do nas uszkodzona, a wynika to z niewłaściwego zapakowania, firma kurierska może nie uznać reklamacji. Ale spokojnie – jeśli odtworzysz sposób pakowania, w którym dekoracje do Ciebie dotarły, wszystko powinno być w porządku!

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu lub pakowania, zawsze służymy pomocą – chcemy, aby cały proces przebiegał dla Ciebie jak najwygodniej!

9. Jak prawidłowo przygotować paczkę do wysyłki zwrotnej?

Aby zapewnić bezpieczny i zgodny z umową zwrot dekoracji, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad:

1. Zachowaj oryginalne opakowania – wszystkie dekoracje należy zapakować w te same kartony, zabezpieczenia i materiały ochronne, w których zostały dostarczone. Dzięki temu będą odpowiednio zabezpieczone w transporcie.

2. Pilnuj terminu nadania paczki – zgodnie z umową paczka powinna zostać nadana w pierwszy dzień roboczy po uroczystości. Wysyłka w określonym terminie pozwoli uniknąć dodatkowych kosztów i usprawni cały proces zwrotu.

• Jeśli to my zamawiamy kuriera, upewnij się, że ktoś będzie obecny pod wskazanym adresem, aby przekazać paczkę.

• Jeśli samodzielnie organizujesz wysyłkę, odpowiadasz za nadanie paczki w terminie.

3. Sprawdź ilość i stan dekoracji przed zapakowaniem – upewnij się, że zwracana ilość zgadza się z zamówieniem oraz że wszystkie elementy są w nienaruszonym stanie – żadne przedmioty nie są uszkodzone, pęknięte ani zbite. W przypadku braków lub uszkodzeń niezwłocznie nas o tym poinformuj.

4. Przygotuj tekstylia do zwrotu – obrusy i serwety muszą być suche oraz wytrzepane z resztek jedzenia, aby uniknąć powstania pleśni w transporcie. Nie czyść ich na własną rękę – niewłaściwe usuwanie plam, np. po barszczu czy wosku, może sprawić, że staną się niemożliwe do doprania. Wszystkie tekstylia przekazujemy do profesjonalnej pralni, która skutecznie usuwa zabrudzenia i odpowiednio dba o tkaniny.

5. Opcja czyszczenia dekoracji – podczas składania zamówienia wybierasz, czy zwrócisz dekoracje czyste, czy skorzystasz z naszej usługi czyszczenia. Jeśli zadeklarowałeś zwrot czystych dekoracji, przed odesłaniem warto je odpowiednio przygotować i wyczyścić. Jeśli natomiast wybrałeś opcję zwrotu brudnych dekoracji, wystarczy je spakować, a my zajmiemy się resztą. Jeśli nie zdążyłeś wyczyścić dekoracji mimo wcześniejszej deklaracji, nie martw się – wyczyścimy je we własnym zakresie, a koszt czyszczenia potrącimy z kaucji zgodnie z cennikiem.

Dzięki tym zasadom dekoracje bezpiecznie wrócą do nas, a zwrot odbędzie się bez komplikacji! Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zawsze służymy pomocą.

10. Co jeśli otrzymane przeze mnie dekoracje nie zgadzają się z moim zamówieniem?

Każdego tygodnia realizujemy wiele wysyłek i dokładamy wszelkich starań, aby wszystko było zgodne z zamówieniem. Mimo naszych procedur i dokładnej kontroli, zdarzają się sytuacje, w których może wystąpić pomyłka – jesteśmy tylko ludźmi.

Aby mieć pewność, że wszystko się zgadza, prosimy o sprawdzenie zawartości paczki od razu po jej otrzymaniu – upewnij się, że dekoracje są zgodne z zamówieniem i nie mają uszkodzeń. Staramy się wysyłać przesyłki nawet 4-5 dni roboczych przed uroczystością, aby w razie potrzeby mieć czas na reakcję.

Jeśli zauważysz jakąkolwiek niezgodność, skontaktuj się z nami jak najszybciej! Jeśli faktycznie doszło do pomyłki, zrobimy wszystko, aby jak najszybciej dostarczyć właściwe dekoracje, często już na następny dzień.

Zależy nam, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik, dlatego zawsze służymy pomocą i reagujemy tak szybko, jak to możliwe!

11. Co jeśli ktoś przede mną zwróci uszkodzone dekoracje?

Takie sytuacje mogą się zdarzyć, choć dokładamy wszelkich starań, aby do nich nie dochodziło. Nie na wszystko mamy wpływ, ale zawsze staramy się działać szybko i znaleźć najlepsze rozwiązanie, abyś nie musiał(a) się martwić.

Jeśli otrzymamy uszkodzone dekoracje, w miarę możliwości naprawimy je lub dokupimy brakujące elementy, tak aby były gotowe na Twoją uroczystość. Niestety, nie zawsze jest to możliwe, dlatego w wyjątkowych przypadkach możemy zaproponować zamiennik o podobnym stylu lub rekompensatę finansową.

Zależy nam, aby dekoracje na Twoje wydarzenie były w jak najlepszym stanie, dlatego w razie takiej sytuacji zrobimy wszystko, aby znaleźć jak najlepsze rozwiązanie i zminimalizować Twój stres!

12. Czy mogę mieć dekoracje u siebie trochę dłużej?

Jeśli potrzebujesz dekoracji na dłużej, jest to możliwe, ale wymaga wcześniejszego ustalenia – nie możemy dokonywać takich zmian na ostatnią chwilę, ponieważ dekoracje mogą być już zarezerwowane przez innych klientów.

Przedłużenie wynajmu jest dostępne za dodatkową opłatą i tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Standardowo dekoracje należy zwrócić w najbliższym dniu roboczym po Twojej uroczystości, dlatego pamiętaj o terminowym zwrocie, aby kolejne wydarzenia mogły się odbyć zgodnie z planem.

Poznaj Naszą ofertę

Przejdź do katalogu